Абонентське обслуговування
Ваш офіс знаходиться в Києві, кожна година співробітників на рахунку, перерви в роботі неприпустимі, Ви не бачите доцільності тримати в штаті it-спеціаліста. Тоді Вас може зацікавити пропозиція it-аутсорсингу від компанії Пікассофт для малого та середнього бізнесу.
- Чому Пікассофт? Переваги
- Абонентське обслуговування від Пікассофт, Київ. Що входить?
- Як здійснюється it-аутсорсінг?
Основною перевагою абонентського обслуговування є те, Що співробітники можуть виконувати свої прямі обов’язки, не відволікаючись від роботи через комп’ютерні перешкоди, а керівництво не витрачає додаткових коштів на утримання спеціаліста, наявність якого необхідна лише кілька разів на місяць.
Чому Пікассофт? Переваги
- До Вашої компанії прикріплюється спеціаліст, який встановлює й обслуговує систему. Вам не потрібно спілкуватися завжди із різними спеціалістами, які мають все перевіряти заново за кожного нового виклику
- Наша компанія – це високий стандарт якості обслуговування: всі наші спеціалісти мають вищу технічну освіту і досвід роботи в сфері IT
- Швидкість реакції – моментально
- Необмежена кількість виїздів
- Оперативні консультації, можливість віддаленого адміністрування
- Ми охоплюємо всі види it-послуг: від переустановлення операційної системи до розробки, впровадження і підтримки складних інтелектуальних систем, таких як CRM
- Фіксований щомісячний платіж за абонентське обслуговування.
Абонентське обслуговування від Пікассофт, Київ. Що вхoдить?
- Налагодження і обслуговування комп’ютерів, оновлення апаратного и програмного забезпечення, захист від вірусів
- Налагодження обслуговування локальної мережі: прокладка оптоволоконної мережі, настройка wifi, адміністрування мережі, віддалене обслуговування мережі
- Налагодження веб сервера
- Налагодження поштового сервера
- Обслуговування сайтів Вашої компанії
- Розробка елементів дизайну для web и поліграфії
- Просування Ваших сайтів в Інтернеті, нарощування тематичного трафіка, збільшення відвідуваності сайту
- Обслуговування 1С
- Обслуговування CRM систем
- Захист і структурування інформації, побудова сховища даних, організація локального сервера
- Налаштування аналітичних звітів для керівництва.
Як здійснюється it-аутсорсінг?
It-аутсорсінг здійснюється в декілька етапів:
-
Знайомство
Після того як Ви нам зателефонували за тел. (044) 223-61-31 або відправили on-line заявку, із Вами зв’язується наш менеджер по роботі із клієнтами, визначається зручний для Вас час зустрічі. На зустрічі з’ясовуються Ваші потреби, проводяться первісні роботи у тестовому режимі.
-
Договір на абонентське обслуговування.
Ви задоволені, як ми упорались із тестовим завданням, Вам подобається наш стиль роботи. Тоді наш менеджер розробляє договір на абонентське обслуговування, в якому обумовлюється об’єм, тип робіт і вартість абонентського обслуговування на місяць. Ми підписуємо його и розпочинаємо Вас обслуговувати.
-
Абонентське обслуговування.
При виникненні питань, пов’язаних із it-сервісом офісу, Ви звертаєтесь до нас за телефоном, e-mail, ICQ або skype, в залежності від тієї форми зв’язку, яка для Вас зручніша. Прикріплений до Вашої компанії спеціаліст оперативно вирішує проблеми у формі консультацій за телефоном, електронною поштою або іншій формі, обраній Вами, виїздів до Вас в офіс для усунення неполадок и налаштування необхідного обладнання, віддаленої роботи з нашого офісу.