Наші досягнення
создано
61
сайтов
34
интернет-магазинов
25
1С проектов
17
порталов
2
интеграций с 1С
12
поддерживаем
22
продвигаем
18

Абонентське обслуговування

Ваш офіс знаходиться в Києві, кожна година співробітників на рахунку, перерви в роботі неприпустимі, Ви не бачите доцільності тримати в штаті it-спеціаліста. Тоді Вас може зацікавити пропозиція it-аутсорсингу від компанії Пікассофт для малого та середнього бізнесу.

Основною перевагою абонентського обслуговування є те, Що співробітники можуть виконувати свої прямі обов’язки, не відволікаючись від роботи через комп’ютерні перешкоди, а керівництво не витрачає додаткових коштів на утримання спеціаліста, наявність якого необхідна лише кілька разів на місяць.

Чому Пікассофт? Переваги

  • До Вашої компанії прикріплюється спеціаліст, який встановлює й обслуговує систему. Вам не потрібно спілкуватися завжди із різними спеціалістами, які мають все перевіряти заново за кожного нового виклику
  • Наша компанія – це високий стандарт якості обслуговування: всі наші спеціалісти мають вищу технічну освіту і досвід роботи в сфері IT
  • Швидкість реакції – моментально
  • Необмежена кількість виїздів
  • Оперативні консультації, можливість віддаленого адміністрування
  • Ми охоплюємо всі види it-послуг: від переустановлення операційної системи до розробки, впровадження і підтримки складних інтелектуальних систем, таких як CRM
  •  Фіксований щомісячний платіж за абонентське обслуговування.

Абонентське обслуговування від Пікассофт, Київ. Що вхoдить?

  • Налагодження і обслуговування комп’ютерів, оновлення апаратного и програмного забезпечення, захист від вірусів
  • Налагодження обслуговування локальної мережі: прокладка оптоволоконної мережі, настройка wifi, адміністрування мережі, віддалене обслуговування мережі
  • Налагодження веб сервера
  • Налагодження поштового сервера
  • Обслуговування сайтів Вашої компанії
  • Розробка елементів дизайну для web и поліграфії
  • Просування Ваших сайтів в Інтернеті, нарощування тематичного трафіка, збільшення відвідуваності сайту
  • Обслуговування 1С
  • Обслуговування CRM систем
  • Захист і структурування інформації, побудова сховища даних, організація локального сервера
  • Налаштування аналітичних звітів для керівництва.

Як здійснюється it-аутсорсінг?

It-аутсорсінг здійснюється в декілька етапів:

  1. Знайомство

    Після того як Ви нам зателефонували за тел. (044) 223-61-31 або відправили on-line заявку, із Вами зв’язується наш менеджер по роботі із клієнтами, визначається зручний для Вас час зустрічі. На зустрічі з’ясовуються Ваші потреби, проводяться первісні роботи у тестовому режимі.

  2. Договір на абонентське обслуговування.

    Ви задоволені, як ми упорались із тестовим завданням, Вам подобається наш стиль роботи. Тоді наш менеджер розробляє договір на абонентське обслуговування, в якому обумовлюється об’єм, тип робіт і вартість абонентського обслуговування на місяць. Ми підписуємо його и розпочинаємо Вас обслуговувати.

  3. Абонентське обслуговування.

    При виникненні питань, пов’язаних із it-сервісом офісу, Ви звертаєтесь до нас за телефоном, e-mail, ICQ або skype, в залежності від тієї форми зв’язку, яка для Вас зручніша. Прикріплений до Вашої компанії спеціаліст оперативно вирішує проблеми у формі консультацій за телефоном, електронною поштою або іншій формі, обраній Вами, виїздів до Вас в офіс для усунення неполадок и налаштування необхідного обладнання, віддаленої роботи з нашого офісу.